نماینده ولی فقیه در قم با اشاره به ضرورت و اهمیت مسئله حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، تصریح کرد: بدحجابی، بنیان خانواده ها را در جامعه هدف قرار می دهد.
 به گزارش ایسنا منطقه قم، آیت الله سید محمد سعیدی در جشنواره چادرهای آسمانی در جمع خانواده کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم، با بیان این که هیجانات اخلاقی با ازدواج تعدیل و کنترل می شود، اظهار کرد: باید مسئله ازدواج ترویج و بساط مراسم ازدواج آسان تبلیغ شود.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت مسئله حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، تصریح کرد: حجاب و عفاف از مسائل مهم کشور است چون دشمن با راه اندازی جنگ فرهنگی این مهم را نشانه گرفته است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در برخی از شهرهای کشور، خاطرنشان کرد: بدحجابی، بنیان خانواده ها را در جامعه هدف قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در قم در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از برخی از مسئولان، تصریح کرد: مردم رای داده اند تا جامعه به سمت حرکت امام (ره) و شهداء در حرکت باشد و دشمنان بدانند بحمدالله به برکت وجود مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نظام اسلامی استوار ایستاده است.

آیت الله سعیدی با بیان این که باید به افرادی رای داد که برای نظام و انقلاب دل می سوزانند، گفت: وقتی دشمن از فردی حمایت می کند یعنی این که آن شخص مورد طمع دشمن است و این بصیرت، راه برون رفت از مشکلات است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.