حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مقدس قم افزود:اگر حرکت و جهاد مردم کشورمان نبود، هرگز انقلاب اسلامی با چنین آثار و برکات ارزشمندی به ثمر نمی رسید.

وی شناخت دوست و دشمن را نتیجه بصیرت و آگاهی دانست و گفت: بصیرت در سایه صبر و استقامت به دست آمده و ایستادگی در برابر ناملایمات و استواری در تصمیم، باعث بصیرت انسان و سعادت در دنیا و آخرت می شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پیروزی های چشمگیر جبهه مقاومت و جوانان برومند ایران اسلامی در عرصه های گوناگون، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در برابر زورگویی و زیاده خواهی نامشروع نظام سلطه ایستاده است.

وی در ادامه افزود: امروز دشمنان و مستکبران غربی در برابر منطق و اقتدار ایران اسلامی زانو زده اند و این چنین عکس العمل های نابخردانه آنها را در حوزه های مختلف شاهد هستیم.

ابوترابی با اشاره به سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این نهاد را در کنار نهاد نماز جمعه، بسترساز بصیرت و آگاهی ملت ایران دانست و گفت: این نهاد در سال های پس از انقلاب اسلامی، پرچم ۲۲ بهمن ها، روز قدس ها و گردهمایی های عظیم را برافراشته نگه داشته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مردادماه سال ۱۳۵۹ با موافقت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد و بر اساس اساسنامه ای که به تصویب مجلس رسیده است، این شورا نهادی عمومی و غیردولتی است که مسئولیت برنامه‌ریزی، هماهنگی، سیاست‌گذاری و نظارت و اجرای مراسم رسمی و مناسبات عمومی نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

۸۱۴۶/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.