تولیت آستان حضزت معصومه(س) با تاکید بر اینکه رسالت‌های مختلف در حوزه‌های مرتبط با حرم‌های مطهر دارای یک جوهره معنوی هستند، گفت: افرادی که در این حوزه‌ها کار می‌کنند از معنویتی برخودار هستند که این معنویت لازمه خدمت به حرم‌های مطهر است.

به گزارش ایسنا منطقه قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و دست‌اندرکاران پروژه ضلع شرقی حرم مطهر بانوی کرامت که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: وظایف و مأموریت‌های ما در نظام اسلامی از یک جوهره معنوی برخودار است به خصوص رسالت‌هایی که در حوزه‌های مرتبط با حرم‌های مطهر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم اضافه کرد: افرادی که در این حوزه‌ها کار می‌کنند از معنویتی برخودار هستند که این معنویت لازمه خدمت به حرم‌های مطهر است و اگر فردی این نگاه معنوی را نداشته باشد اجر و مزدی که با آن نگاه به او می‌دادند برایش منظور نمی‌شود.

آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: گاهی برخی از افراد خارجی نیز زمانی که در مکان‌های مقدس فعالیت دارند یک نگاه معنوی دارند و اجر و پاداش معنوی را نیز دریافت خواهند کرد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مطرح کرد: ما بر اساس آموزه های قرآنی معتقد هستیم که بعد از مرگ فضایی گسترده‌تر و با شکوه‌تر برای ما فراهم می‌شود اما باید دنیا را مزرعه آخرت دانسته و این نگاه را در امور مختلف مورد توجه قرار دهیم.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: شفاعت اهل‌بیت(ع) شامل افرادی می‌شود که در دنیا کاری برای خلق خداوند متعال انجام داده باشند و در مسیر خدمت به خلق توجه به رضای خداوند متعال به انسان نیرو می‌دهد و غیرت انسان را به سوی هدف‌های عالی تحریک می‌کند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.