معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت 87 درصدی پروژه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها خبرداد و گفت: امیدواریم مبالغی از اعتبارات استان و خارج از استان به این پروژه اختصاص داده شود تا صحن و شبستان تا چند ماه آینده تکمیل شود.

به گزارش ایسنا منطقه قم، محمدعلیزاده ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه روند پیشرفت پروژه ضلع شرقی حرم مطهر به مراحل مطلوبی رسیده است، اظهار کرد: اکنون نزدیک به ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و در مراحل نهایی هستیم که شبستان و صحن فاطمی که یکی از بزرگ‌ترین شبستان‌های منطقه است را در اختیار آستان مقدس قرار دهیم.
وی با بیان اینکه تیم‌های کاری مختلف همچنان درحال تکمیل پروژه هستند، اضافه کرد: زیبایی منحصر به‌فرد این شبستان چشم‌گیر شده و توجه همگان را جلب خواهد کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در ابتدای کار ۵۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، چهار میلیارد تومان از اعتبارات استانی و ۷۵ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی درنظر گرفته شد که تاکنون وزارت راه و شهرسازی ۱۳۵ میلیارد تومان، دفتر رهبری ۵۳ میلیارد تومان و استان قم هیچ کمکی مالی نداشته است.

وی یادآور شد: امیدواریم مبالغی از اعتبارات استان و خارج از استان به این پروژه اختصاص داده شود تا صحن و شبستان تا چند ماه آینده تکمیل شود.
علیزاده عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی به دنبال این است تا مبالغی برای توسعه قسمت‌های جنوبی و شرقی حرم مطهر بانوی کرامت اختصاص دهند اما امیدواریم در این راستا بتوانیم از دیگر ظرفیت‌های ملی و داشته‌های استانی نیز بهره‌مند شویم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.