مرتضی بابایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد:‌ در این مرحله که تا پایان تابستان ادامه خواهد یافت،‌ تلاش می‌شود تا مفاهیمی همچون مردم‌سالاری دینی،‌ قانون اساسی،‌ حقوق شهروندی و مسائلی مانند آن از طریق رسانه‌های استان مطرح و افکار عمومی مردم بیش‌ازپیش با این مباحث آشنا شود.

وی افزود: پس از سپری شدن مرحله تبیینی،‌ فعالیت ستاد انتخابات استان در بخش تبلیغی آغاز می‌شود که این مرحله تا دهه مبارک فجر ادامه خواهد یافت و در آن موضوعاتی در ارتباط با کارکردهای مختلف مجلس شورای اسلامی در نظام اسلامی برای مردم بیان می‌شود.

وی ادامه داد:‌ گام سوم فعالیت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان نیز با تشویق مردم برای شرکت پرشور در انتخابات سال جاری از دهه مبارک فجر تا زمان برگزاری انتخابات انجام می‌شود.

بابایی گفت:‌ تلاش می‌کنیم همه ظرفیت‌های موردنیاز برای برگزاری پرشور و نشاط انتخابات را در قم فراهم آوریم تا همه واجدین شرایط بتوانند در سرنوشت سیاسی خود مشارکت فعال داشته باشند.

وی بیان کرد: نقش رسانه‌های استان در افزایش نشاط سیاسی و تشویق مردم به شرکت در انتخابات بسیار پررنگ است و به همین خاطر از همه اصحاب رسانه فعال در قم می‌خواهیم به وظیفه سیاسی و اجتماعی خود در این راستا عمل کنند.

وی ادامه داد:‌ فعالیت سایر کمیته‌های ستاد انتخابات استان نیز با ابلاغ احکام اعضا و تشکیل جلسات کارشناسی، آغازشده است و این روند تا پایان فرآیند برگزاری انتخابات ادامه می‌یابد.

بر اساس احکام صادرشده از سوی استاندار قم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات استان و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری نیز به‌عنوان دبیر ستاد انتخابات تعیین شدند و اعضای ۶ کمیته امنیتی و انتظامی، پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و همچنین حراست و استعلامات در این رابطه کار خود را آغاز کردند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.