سرهنگ مختار پناهی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه امروز در محور اتوبان کاشان-قم و در محدوده عوارضی قم، یک دستگاه کامیون ولوو با یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه سواری پراید برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه سرنشین وانت مزدا فوت و یکی از کارکنان عوارضی نیز مصدوم شد.

وی اضافه کرد: علت این حادثه  عدم توجه به جلو کامیون کشنده ولوو بود.

وی گفت:  در ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه صبح امروز نیز یک دستگاه پراید بر اثر خستگی و خواب آلودگی به گاردیل های محافظ جاده در محور کاشان به قم برخورد که این حادثه یک کشته و یک مصدوم داشت.

پناهی اظهار داشت: در ساعت ۱۳ امروز و در کیلومتر ۳۰ محور کاشان به قم یک دستگاه اتوبوس که از بندر لنگه به مقصد قم در حرکت بود،‌ دچار حادثه شد که بر اثر این حادثه ۴ تن از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند.

وی بیان کرد: این دستگاه اتوبوس که قصد خروج از یکی از مجتمع های رفاهی بین راهی در این محور را داشته در هنگان عبور از زیرگذر،‌به دهنه پل برخورد می کند.

پناهی علت این حادثه را عدم توجه کافی به جلو راننده اتوبوس اعلام کرد و ادامه داد: این اتوبوس ۴۴ مسافر داشته و مصدومان این حادثه نیز دچار مجروحیت جزیی شدند.

روز جمعه هفته گذشته نیز در تصادف جاده ای در بخش سلفچگان  واقع در جاده تاج خاتون بر اثر برخورد چندین خودرو، ۲ تن کشته و ۹ تن نیز مجروح شدند.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.