به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز شنبه در دیدار مدیران دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی اظهار کرد: اگر دانشگاه ها در مسیر بین المللی شدن گام بردارند، آنها را با استفاده از ظرفیت های دولت و برگزاری جلسات مشترک با مسئولان ارشد وزارت علوم کمک خواهیم کرد.

وی، هدفگذاری دولت در استان قم را برقراری ارتباط موثر با دانشگاه ها برشمرد و خاطرنشان کرد: ‌در این راستا، گام های عملی برداشته شده است.

استاندار قم، با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد قم بیان کرد: جایگاه این استان اقتضا می کند، دانشگاه های قم در سطح فراملی فعالیت کنند.  

وی همچنین خواستار استفاده از زیرساخت های علمی دانشگاه ها برای ارتقای الگوهای فرهنگی در جامعه شد و افزود: حوزه های علمیه و دانشگاه هایی که در حوزه علوم دینی فعالیت می کنند، می توانند در راستای ارتقای بسیاری از الگوهای اجتماعی کار تحقیقاتی انجام دهند و مدیران را کمک کنند.

در حال حاضر ۷۵ هزار دانشجو در ۵۵ دانشگاه و مرکز علمی استان قم مشغول تحصیل هستند.

   

دبیر و مسئول دبیرخانه دفتر ارتباط با دانشگاه‌ها قم منصوب شدند

بر اساس این گزارش، بهرام سرمست استاندار قم در احکام جداگانه ای، احد رضایان قیه باشی و حامد روشن چشم را به ترتیب به عنوان دبیر و مسئول دبیرخانه دفتر ارتباط با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان منصوب کرد.

در بخشی از حکم استاندار قم آمده است: امید واثق دارم در جهت تسهیل فرآیند مشارکت اساتید و صاحب‌نظران دانشگاه‌ها در ارائه نظرات خود درخصوص موانع و مشکلات و جلب راهکارهای پیشنهادی و همچنین در پرتوی عنایت حق‌تعالی و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات، نسبت به تحقق این مهم اهتمام ورزیده و موفق و مؤید باشید.

دفتر ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی با دستور استاندار قم و با هدف تعامل سازنده بین دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز به کار کرده است.

۷۴۰۶/   ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.