مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یگان حفاظت محیط زیست کشورمان امروز مورد توجه جدی مردم و مسؤولان قرار گرفته و مستحکم تر و مقتدرتر از همیشه در صحنه حضور دارد.

به گزارش ایسنا منطقه قم، سید رضا موسوی مشکینی در مراسم گرامیداشت «روز ملی محیط بان» در این اداره کل گفت: امروز یگان حفاظت محیط زیست کشور، مستحکم تر و مقتدرتر از همیشه در عرصه حفظ و حراست از محیط زیست میهن عزیزمان حضور دارد.

وی با بیان اینکه حوزه محیط بانی در سال های گذشته مورد توجه جدی مردم و مسئولان قرار گرفته و امروز دارای پایگاه مردمی و جایگاه و ساختار ویژه ای است، خاطرنشان کرد: با تصویب لایحه حمایت از محیط بانان در مجلس شورای اسلامی، باید از این فرصت ارزشمند به خوبی بهره مند شده و تحرک حوزه محیط بانی را افزایش دهیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به وظایف و مسئولیت های گسترده محیط بانان در پیشگیری و مقابله با تخلفات زیست محیطی، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از امکانات و تجهیزات نوین و برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب، ظرفیت و توان عملیاتی یگان حفاظت محیط زیست هرچه بیشتر توسعه یابد.

وی از برنامه‌ها و اقداماتی که در سال‌های گذشته برای بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی محیط بانان به انجام رسیده است، قدردانی کرد و گفت: با ارتقاء سطح حفاظتی مناطق و زیستگاه‌ها و توجه جدی به تالاب‌های استان قم، وظایف محیط بانان در استان بسیار سنگین تر و حساس تر از گذشته است.

در پایان این مراسم از محیط بانان مهدی ابوالقاسمی و محمدرضا الیاسی به عنوان محیط بانان نمونه استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.