مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در هفت محور با محوریت جهاد دانشگاهی قم تبیین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، سید موسی حسینی کاشانی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی در ساختمان اداری آستانه حضرت معصومه(س) بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب اسلامی در موضوعات بسیار مهمی تدوین شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: هفت محور مهم بیانیه در حوزه علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و سبک زندگی است.
وی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در هفت محور با محوریت جهاد دانشگاهی قم و با حضور نخبگان و جوانان دانشگاهی تبیین می‌شود و تمامی دستگاه‌ها موظف هستند در تبیین و اجرای این بیانیه با جهاد دانشگاهی قم همراهی داشته باشند.

وی در مورد طرح آمارگیری فرهنگ رفتاری خانوارهای ایرانی گفت: وجود آمار می تواند ما را در تصمیمات زیربنایی فرهنگی و اجتماعی مساعدت کند.
حجت الاسلام و الملمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم نیز در این جلسه عنوان کرد:جهاد دانشگاهی با عشق و جدیت این بیانیه را دنبال کرده و به نظر می رسد محورها به خوبی تبیین می شود.
اسکندری گفت:با وجود اهمیت بیانیه و پیگیری همه مسئولان در تحقق آن، متاسفانه در بسیاری از جلسات،مدیران حاضر نیستند و مسائل به دلیل فقدان حضور متولیان به خوبی بررسی نمی شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.