انتخابات انجمن صنفی گچ کاران ساختمانی استان قم، با حضور حدود هزار نفری کارگران گچ کار ساختمان و با سخنرانی مرتضی حیدری فرماندار قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، انتخابات انجمن صنفی کارگران و استادکاران گچ کار ساختمانی استان قم، شب گذشته و با حضور حدود هزار نفر از کارگران و استادکاران این صنف ساختمانی، در محل مسجد رضائیه شهر قم برگزار شد.

در این مراسم مرتضی حیدری فرماندار قم بعنوان میهمان ویژه حضور داشت و ضمن خرسندی از حضور پرشور کارگران در این اجتماع صنفی و انتخابات، گفت: انسجام تشکلات کارگری ایران، از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در این انتخابات که با حضور علی اکبر آرزومندی بازرس ویژه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد، از حدود هزار نفر از کارگران حاضر در این مراسم، ۶۴۰ نفر که کارت عضویت داشتند، رأی های خود را به صندوق ریختند تا هیات مدیره جدید انجمن صنفی گچ کاران ساختمانی استان قم و بازرسان آن را برای مدت سه سال انتخاب کنند. 

در نهایت از ۶۴۰ برگه رأی اخذ شده، اکبر شوکت با حدود ۵۸۶ رأی و ۹۰ درصد آرای کارگران، بعنوان نفر اول این انتخابات برگزیده شد. همچنین آقایان علی درویش با ۴۸۳ رأی، قاسم باباخانلو با ۳۲۰ رأی، محمدرضا رزاقی با ۳۱۸ رأی و صفر باباخانلو با ۲۹۶ رأی، بعنوان نفرات اصلی هیئت مدیره جدید انجمن صنفی گچ کاران ساختمانی استان قم انتخاب شدند؛ آقایان علی غلامی با ۲۰۵ رأی و رسول محمدی با ۱۹۴ رأی بعنوان نفرات علی البدل هیئت مدیره جدید این انجمن صنفی کارگری انتخاب شدند.

همچنین آقایان اصغر باباخانلو و جعفر باباخانلو بعنوان نفرات اصلی بازرسی و ناصرالدین حسینی بازرس علی البدل هیات مدیره جدید انجمن صنفی گچ کاران ساختمانی استان قم، انتخاب شدند.

از حاشیه های این مراسم می توان به حضور حدود هزار نفری کارگران و استادکاران گچ کار ساختمانی استان قم در این مراسم اشاره کرد که تعجب و تحسین مرتضی حیدری فرماندار قم را بر انگیخت و گفت: خدا را شاکریم که به برکت نظام مقدس‌جمهوری اسلامی ایران، کارگران برای تعیین سرنوشت خودشان، شور و اشتیاق بسیار بالایی دارند.

از دیگر حاشیه های این مراسم، زمان اعلام اسامی کاندیداهای عضویت در هیات مدیره بود؛ کارگران حاضر در مراسم با شنیدن نام برخی از کاندیداها، به فرستادن صلوات، و برای برخی دیگر از کاندیداها، به دست زدن و تشویق او می پرداختند؛ در زمان اعلام نام اکبر شوکت رئیس کانون کارگران ساختمانی ایران بعنوان یکی از کاندیداهای عضویت در هیات مدیره انجمن صنفی گچ کاران ساختمانی استان قم، کارگران حاضر در این مراسم با شعار «شوکت دوست داریم» حمایت خود را از نماینده کارگران در هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.