عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه موفقیت جبهه مقاومت به رهبری مقام معظم رهبری دشمنان اسلام را عصبانی می‌کند، گفت: اقدامات خشونت‌آمیز علیه روحانیت از دسیسه‌های دشمنان اسلام است.

آیت الله محسن فقیهی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید خرسند امام جمعه فقید کازرون که در قم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه ترور یکی از راهکارهای دنیای غرب برای از بین بردن منادیان فرهنگ مقاومت است، گفت: منادیان فرهنگ مقاومت و کسانی که در مقابل ظلم و بی عدالتی فعالیت می‌کنند، مورد غضب دشمنان اسلام و دنیای غرب و استکبار قرار می‌گیرند، تا حدی که در پی از بین بردن ایشان فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه وهابیت و غربی‌ها با اصل آرمان مقاومت که از سوی مقام معظم رهبری تبیین می‌شود، مشکل دارند، گفت: اینان هم به ترور فیزیکی فعالان جبهه مقاومت اقدام می‌کنند و هم به ترور شخصیتی ایشان می‌پردازند و این بزرگترین کاری است که می‌توانند علیه اسلام و مسلمین کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: شهید خرسند شهید ترویج فرهنگ مقاومت و فدایی آرمان مقابله با ظلم و جور بود.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که چرا در سال‌های اخیر، عملیات خشونت‌آمیز علیه روحانیون زیاد شده است؟ اظهار داشت: طبیعی است که هرچه موفقیت اسلام بیشتر شود، دشمنان و تحرکات‌شان هم بیشتر خواهد شد و یکی از کارهای دشمنان، ترویج شایعات دروغین در مورد فعالان جبهه فرهنگی اسلام و در نهایت ترویج خشونت علیه آنان است.

آیت الله فقیهی افزود: موفقیت‌های رهبر معظم انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در منطقه زیاد بوده و قطعا دشمنان اسلام و انقلاب از این موضوع ناراحت هستند؛ طبیعی است که با دسیسه‌های آنان، خشونت هم زیادتر شود؛ البته درست است که ما در داخل کشور مشکلات اقتصادی داریم، اما ما در منطقه خیلی موفق بودیم که این موفقیت را دشمنان نمی‌توانند تحمل کنند لذا به مبارزه با ما می‌پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.