به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ماه مبارک رمضان را ماه بهار قرآن خواند و با ییان اهمیت ارتقاء‌ کیفیت مجموعه آثار ارائه شده در نمایشگاه، افزود: اتخاذ رویکرد پژوهشی و نوآورانه نسبت به مفاهیم و معارف قرآن کریم و نیز تولید نرم افزارهای قرآنی موارد مهمی است که در حوزه قرآن و معارف قرآنی ضروری است.
وی به کار در حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و ادامه داد: تهیه آثار غنی و پرمحتوا و توجه نسبت به نسل جوان و کودکان و نوجوانان در این حوزه امری حیاتی است.
سرمست، برنامه ریزی جهت تقویت رویکردهای معارفی نمایشگاه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ظرفیت های مناسبی در قم وجود دارد که می توان برای ارتقاء سطح نمایشگاه از آنها بهره برد.
وی با تاکید بر اهمیت تعامل بین نمایشگاه های مناسبتی ماه رمضان، خاطرنشان کرد: در صورت همگرایی نهادهای مختلف دینی و فرهنگی، نمایشگاه هایی با محتوای غنی تر و جذابیت بیشتر برای شهروندان روزه دار می توان برپا کرد.
وی گفت: استانداری قم آماده بسترسازی برای برپایی این نمایشگاه ها و حمایت معنوی از آن ها می باشد.
نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با شعار «قرآن، مبنای انقلاب اسلامی» روز شنبه 28 اردیبهشت ماه امسال با حضور جمعی از مسئولان، فضلا و طلاب حوزه علمیه در مرکز همایش های غدیر گشایش یافت. نمایشگاه مذکور تا چهارم خردادماه امسال از ساعت 10 تا 13 و 21:30 تا یک بامداد به منظور معرفی آثار و محصولات قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی و شناسایی ظرفیت های قرآنی و ترویج آموزه ها و فرهنگ قرآنی در جامعه برای بازدید عموم دائر است.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.