رضا صالحی روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا، بیان کرد: در شورای اطلاع رسانی استان مشکلات تمامی روابط عمومی ها و کمبودهای آنها در حوزه تولید محتوای مناسب بررسی و راهبردهای لازم برای رفع این مسائل ارائه می شود.
وی ادامه داد: با پیگیری این سیاست راهبردی، مجموعه روابط عمومی های استان، قبل از آن که توسط رسانه ها به خاطر وجود برخی نقاط ضعف مورد انتقاد قرار بگیرند، روند فعالیت خود را اصلاح و عملکردشان را به صورت شفاف ارائه می دهند.
صالحی گفت: از هر رسانه رسمی فعال در قم یک نماینده در شورای اطلاع رسانی استان حضور دارد و موضوعات مهم و مورد تاکید آنها در جلسات شورا جهت ابلاغ سیاست های لازم، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
وی بیان کرد: هدف اصلی شورای اطلاع رسانی استان، سیاستگذاری و تدوین راهبردهای مورد نیاز در این حوزه است و در این زمینه از ظرفیت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز استفاده می شود.
وی ادامه داد: شورای اطلاع رسانی استان از کمیته های تخصصی تشکیل و جلسات آن به صورت ماهیانه و منظم به ریاست استاندار تشکیل می شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم گفت: مباحث پیرامون برگزاری برنامه های هفته دولت و همچنین انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی مهمترین محورهای مورد تاکید شورای اطلاع رسانی استان در سال جاری خواهد بود.
وی بیان کرد: پیش بینی های لازم برای برگزاری جلسات فوق العاده شورای اطلاع رسانی استان در مواقع بحرانی انجام شده است و با تدوین دستورالعمل های لازم مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
وی ادامه داد: شورای اطلاع رسانی استان نقش مهمی در شکل گیری و مدیریت جریان اخبار میان روابط عمومی ها و رسانه های فعال در قم خواهد داشت و ما تلاش می کنیم این تعامل روز به روز تقویت شود.
نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم بیست و پنجم اردیبهشت ماه جاری در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.
بهرام سرمست، استاندار قم، در این جلسه گفت: تشکیل شورای اطلاع رسانی استان در جهت سیاست گذاری ارتباطات و نظارت بر تولید محتوا در بین دستگاه های استان نقش بسزایی خواهد داشت.
همچنین در این جلسه دبیران کمیته ها و برخی از اعضای شورای اطلاع رسانی استان با استقبال از تشکیل این شورا، به اهمیت برگزاری آن و بیان دیدگاه های خود در حوزه ارتباطات و رسانه پرداختند.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.