به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیام کاویانی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با روزه خواری و و برخورد با واحد های صنفی متخلف، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان با همکاری مراجع صدور مجوز طی مدت 10روز گذشته طرح بازرسی از واحدهای صنفی را اجرا کردند.
وی افزود: از اول ماه مبارک رمضان تا کنون از تعداد هزار و 562 واحد بازدید، 35 واحد صنفی متخلف در این خصوص پلمپ شد.
کاویانی بیان داشت: اجرای طرح مذکوراز اول ماه مبارک رمضان تا آخرین روز تداوم خواهد داشت و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می شود.
وی با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدام های کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امر روزه خواری در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

** کشف بیش از 27 کیلوگرم مواد مخدر گل و گراس در قم
فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف بیش از 27 کیلوگرم مواد مخدر از نوع گل و گراس در نتیجه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در حوزه استحفاظی یکی از پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان خبر داد.
سرهنگ مرادحسین جعفریان اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران و جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در یکی از پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.
وی هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم در ادامه نتایج این طرح را شامل کشف 27 کیلو و500 گرم مواد مخدر از نوع گل و گراس، یک گرم هرویین، دستگیری یک نفر خرده فروش و 5 نفر معتاد در برخی از روستاهای اطراف قم اعلام کرد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.