به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرادحسین جعفریان روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت مقادیر زیادی میل گرد در طرح پل مرجعیت، موجب شد تا موضوع در دستور کار ماموران قرار گیرد.
وی افزود: ماموران کلانتری 22 شهرک پردیسان قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود یک دستگاه خودرو سواری وانت را که در مسیر بلوار به حالت خلاف جهت پارک و پلاک آن نیز مخدوش بوده را مشاهده کردند و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
جعفریان ادامه داد: ماموران یک نفر را در حال انتقال تعداد زیادی میلگرد به داخل خودرو مشاهده کردند که بلافاصله سارق پس از رویت ماموران اقدام به فرار کرد.
وی اضافه کرد: با انجام یکسری اقدام های پلیسی، سارق مذکور که اعتیاد به مواد مخدر نیز داشت شناسایی و مقدار 500 کیلوگرم میل گرد از وی کشف شد.
وی بیان داشت: متهم در بازجویی به عمل آمده به 5 فقره سرقت اعتراف کرد که پرونده تشکیل و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی استان معرفی شد.
پل مرجعیت در بلوار مرجعیت در منطقه پردیسان قم قرار دارد.
پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

** کشف حدود 43 کیلوگرم تریاک در قم
فرمانده انتظامی قم نیز با اشاره به کشف حدود 43 کیلوگرم تریاک در این استان، از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.
سردار عبدالرضا آقاخانی اظهارداشت: در پی تمرکز اقدام های پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی قصد دارد مقدار قابل توجهی تریاک را با یک دستگاه کامیون از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران منتقل و از قم عبور کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضایی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر قم به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسایی، توقیف و یک نفر متهم در این خصوص نیز دستگیر شد.
وی خاطرنشان کرد: طی بازرسی از خودروی موصوف، مقدار 42 کیلو و 650 گرم مواد افیونی از نوع تریاک در قالب 4 بسته 10 کیلوگرمی کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.
1175 / 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.