به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در نشست با تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه خدمت به زائران یک وظیفه فراسازمانی است افزود: مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز با نیت خالصانه در این راستا تلاش می کنند.
وی با اشاره به برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان در استان قم در سال جاری افزود: در پشت صحنه این مراسم ملی، دستگاه های امنیتی، امدادی و خدماتی حضور فعال داشتند.
سرمست با اشاره به بعضی کاستی ها در برگزاری جشن نیمه شعبان خاطرنشان کرد: نباید به شرایط و زیرساخت های موجود اکتفا نمود و در سال های آتی باید مشکلات جاری برطرف شود.
وی گفت: باید برنامه های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت برای ارتقاء زیرساخت های استان قم جهت خدمت رسانی شایسته به زائران تدوین شود.
تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست خدمت به مردم را دارای اجر معنوی دانست و گفت: خدمت در قم و حرم کریمه اهل بیت(ع) دارای اجر و ثواب مضاعف است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان در ماه گذشته افزود: خدمات بسیار خوبی در این مراسم باشکوه به مردم ارائه شد که نتیجه عملکرد استاندار و مدیران اجرایی بود.
در پایان این نشست، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اهدای لوح از اقدام ها و تلاش های استاندار قم برای برگزاری جشن نیمه شعبان قدردانی کرد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.