به گزارش ایرنا، محمود سیجانی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازاربا بیان این مطلب افزود: میزان شکر مورد نیاز برای قم تا دو ماه آینده تأمین شده و با اولویت برطرف کردن نیاز خانواده ها، به سرعت در حال توزیع در سطح استان است تا کمبود فعلی برطرف شود.
وی در ادامه افزود: به دلیل فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش نیاز شکر در بازار و برخی دلایل دیگر، برای تأمین قند و شکر مورد نیاز در استان قم با مشکلاتی مواجه شده بودیم که با کمک نهادهای ذیربط در حال برطرف شدن است.
سیجانی با بیان اینکه هرگونه تخلف در سطح بازار بلافاصله شناسایی و مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: در حوزه کنترل و نظارت، به شدت نیازمند همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی مرتبط هستیم.

* تخم مرغ قم باید صادر شود
مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران مرغ تخم گذار قم نیز در این جلسه با اشاره به وجود مشکلات متعدد در حمل و نقل نهاده های بخش طیور، از فروش مرغ و تخم مرغ با قیمت کمتر از قیمت مصوب انتقاد کرد و گفت: فعالان این حوزه از عدم فروش تخم مرغ حتی زیر قیمت بازار هم نگرانی های جدی دارند.
حمیدرضا اسماعیلی با بیان اینکه به دلیل ممنوعیت صادرات تخم مرغ در دو سال گذشته، مرغداران مرغ تخم گذار قم بازارهای بین المللی خود را از دست داده اند، خاطرنشان کرد: مسؤولان امر باید تسهیلات و مکاتبات لازم برای ازسرگیری صادرات تخم مرغ استان قم را انجام دهند.

* ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم نیز در این جلسه با بیان اینکه نرخ کرایه کامیون ها بر اساس تن ـ کیلومتر کاملا مشخص است، اظهار داشت: هرگونه اضافه دریافت بابت حمل و نقل بار، تخلف بوده و متخلفان باید جهت رسیدگی به این مسائل معرفی و تحت پیگرد قرار بگیرند.
جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم با حضور مهرداد غضنفری معاون استاندار، حیدری فرماندار و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.