امیر حسین پروان روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: اقدامات لازم برای تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان از مدت ها قبل انجام شده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
وی با اشاره به وضعیت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان، افزود: با ورود محموله های شکر طی روزهای اخیر به استان فرآیند توزیع این محصول در قم سرعت یافته و این روند برای تعادل بخشی به بازار ادامه می یابد.
وی ادامه داد: در مورد تهیه و توزیع خرما در بازار استان نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و به اندازه نیاز قم، این محصول، تامین شده است.
پروان گفت: همچنین 100 تن برنج تایلندی نیز برای ماه مبارک رمضان به قم اختصاص یافته است که در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
وی افزود: گوشت قرمز مورد نیاز مردم استان نیز بدون هیچ وقفه ای از طریق کشتارگاه ها تامین می شود و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
وی ادامه داد: قیمت گوشت مرغ نیز متعادل است و حتی در مواقعی این محصول زیر قیمت تعیین شده یعنی کمتر از 115 هزار ریال در بازار به فروش می رسد.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قیمت عرضه هر کیلو گرم زولبیا بامیه در قم، 170 هزار ریال برای فروشگاه هایی که پروانه ممتاز دارند، 155هزار ریال برای فروشگاه های دارای پروانه درجه یک و 140 هزار ریال برای فروشگاه های دارای پروانه درجه 2 تعیین شده است.
وی بیان کرد: همچنین قیمت عرضه هر کیلوگرم آش در ماه مبارک رمضان 120 هزار ریال و هرکیلوگرم حلیم نیز 170 هزار ریال تعیین شده است و مردم قم می توانند تخلفات صورت گرفته در این زمینه را به سامانه 124 اطلاع دهند.
وی ادامه داد: قیمت عرضه نان در قم نیز طی ماه مبارک رمضان هیچ تغییری نکرده و تنها مبلغ چهار هزار ریال بابت پاشیدن کنجد بر روی هر قرص نان درنظر گرفته شده است.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.