دراین مطلب آمده است: پل مخصوص عابر پیاده یا پل تبلیغاتی و درآمد میلیونی برای شرکت سازنده و نبود خدمات شهروندی.
با توجه به اینکه پلهای عابر پیاده ای که در قم نصب می شود برای رعایت حال و رفاه مردم نصب نمی شود چرا که اگربرای رفاه حال پیرزنان و پیرمردان نصب شده بود، شهردار محترم باید به این نکته توجه می کرد که بدون پله برقی و آسانسور نمی توان از آن به سهولت استفاده کرد.
حتما درموقع تنظیم قرارداد به این نکته توجه شده که پل عابر پیاده برای سالخوردگان وکودکان ساخته شده و در تمامی کشورها از پله برقی استفاده می شود،چرا درقم شرکت طرف قرارداد نسبت به نصب پله برقی اقدامی صورت نمی دهند.
پلهای عابرپیاده درقم صرفا برای تبلیغاتی میلیونی و درآمدزایی برای شرکت طرف قرارداد ساخته شده که ماهیانه میلیونها به جیب شرکت سازنده پلها سرازیر می شود غافل از اینکه مردم شهرمان استفاده ای از پلهای عابر پیاده ببرند یا نبرند!
به آمار و ارقام اورژانس شهرمان سری بزنید سالیانه چندین نفر به خاطر عبور از عرض خیابان بعلت اینکه توانایی رفتن از پله ها را نداشتن، کشته شدن، راستی چه کسی پاسخگوست؟!!
آن شرکت پیمانکاری که ماهیانه میلیاردی از تبلیغات روی پلهای ساخته شده است، می خورد یا شهرداری که آهنهای غول پیکر را در خیابانهای شهر برپا کرد و شهرمان را به جای درخت و سبزه و گل به شهری صنعتی تبدیل کرده است! کدام یک ؟؟
در روزهای گرم تابستان و ماه رمضان ، خود پیمانکار و شهردار هم به خدا، حال بالا رفتن از پله های تبلیغاتی را ندارند، آهای مسلمانان ....
اصلن آهای انسانها.... ، اگر برای خدمت رساندن به مردم پولی دریافت می کنید، لااقل خدمت برسانید!!
منبع: هفته نامه ندای وطن قم
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.