به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم در این نشست با اشاره به اهمیت حوزه اجتماعی اظهار داشت: حجم کار و فعالیت ها در این بخش قابل توجه بوده و البته خدمات مناسبی هم صورت گرفته است.
بهرام سرمست، کاهش آسیب های اجتماعی را یکی از برنامه های راهبردی استان عنوان کرد و با اشاره به مسؤلیت مهم دفتر اجتماعی در این برنامه افزود: باید با برنامه ریزی مناسب و استفاده موثر از ظرفیت های موجود از جمله نخبگان حوزه و دانشگاه و سازمان های مردم نهاد، زمینه را برای پیشبرد شایسته برنامه ها و کاهش دغدغه ها و مخاطرات اجتماعی فراهم کرد.
وی همچنین با اشاره به سوابق درخشان ملک زاده در سازمان امور اجتماعی وزارت کشور ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی و بهره گیری از ظرفیت های فعالان حوزه اجتماعی کاهش آسیب ها و ارتقاء فعالیت های اجتماعی در استان قم را شاهد باشیم.
سید محمدرضا هاشمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم نیز در این نشست با تاکید بر نقش مهم و اثرگذار مسائل اجتماعی بر حوزه های مختلف تصریح کرد: دفتر اجتماعی استانداری تمام تلاش خود را در جهت افزایش تعاملات، توسعه خدمات و نیز کاهش آسیب های اجتماعی بکار خواهد گرفت.
در پایان این نشست استاندار قم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عطاء الدین قاسمی، مدیرکل سابق دفتر اجتماعی استانداری قم، وی را به عنوان مشاور استاندار منصوب و ملک زاده را به عنوان مدیرکل جدید این دفتر معرفی کرد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.