به گزارش ایرنا، مهرداد غضنفری روز پنجشنبه در کارگروه تنظیم بازار با اشاره به کمبود شکر در چند ماه گذشته، افزود: سازمان های مربوطه مکلف هستند این کالا را به میزان کافی وارد استان نمایند تا بازار به تعادل برسد.
وی اضافه کرد: توزیع شکر از طریق کارخانه ها طوری تنظیم شود که سهم خانوار در نظر گرفته و بین صنوف از جمله شیرینی پزی ها و سوهان پزی ها با اولویت توزیع شود.
وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت خرما در بازار، گفت: با توجه به این که مصرف خرما در ماه رمضان افزایش چشم گیری پیدا می کند، باید بر نحوه توزیع و قیمت آن نظارت کافی صورت گیرد.
غضنفری افزود: سازمان تعاون روستایی آمادگی داشته باشد در صورت کمبود خرما، نیاز بازار را با حداقل قیمت تامین نماید.
وی با تاکید بر تامین کالاهای اساسی و پرمصرف مردم به قیمت مصوب در ماه رمضان، گفت: باید پایداری قیمت کالاهای اساسی را در نظر گرفت و زمانی که ثبات قیمت ایجاد شد، نظارت همچنان ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: در کارگروه تنظیم بازار صرفا به دنبال حمایت از قشر خاص نیستیم و وظیفه ما حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده می باشد.
معاون استاندار قم با انتقاد از تقابل و فرافکنی برخی دستگاه های مسئول در کارگروه تنظیم بازار، افزود: حفظ یکپارچگی در این کارگروه از اصول مهمی است که همه دستگاه های عضو باید رعایت نمایند.
کارگروه تنظیم بازار با حضور اعضا در سالن جلسه های امام جواد(ع) استانداری قم برگزار و مسائلی از جمله قیمت مرغ، شکر و گوشت بررسی شد.
/2085/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.