به گزارش ایرنا از روابط عمومی استاندرای قم، بهرام سرمست عصر پنجشنبه در نشستی با اعضای صنف بنکداران استان با تقدیر از همکاری این صنف در تامین ارزاق و کالاهای اساسی استان، اظهار کرد: این صنف در جریان ارسال کمک های مردمی به سیل زدگان کشور نیز فعالیت ویژه ای داشت.
وی با بیان اهمیت اصناف در تامین کالاهای اساسی، اظهار کرد: اصناف نقش تاثیر گذاری در تنظیم بازار استان دارند که باید در این راستا تحرک، برنامه ریزی و نقش آفرینی بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اقدام استان در راستای آزادسازی سرمایه گذاری صنف بنکدار و مواد غذایی در شهرک شهاب، اضافه کرد: مسائل موجود در این راستا باید در جلسه ای با مسئولان و ذینفعان آن بررسی و در جهت رفع آن تصمیم های لازم صورت گیرد.
وی نظارت بر عملکرد دستگاه های استان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مدیریت استان در دفاع از حقوق اصناف از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.
حدود 35 هزار واحد صنفی و 60 اتحادیه زیرمجموعه اتاق اصناف قم فعال می باشند.
قم در حال حاضر دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است و 2.8 درصد صنایع کشور با ایجاد اشتغال مستقیم برای 53 هزار تن و سرمایه گذاری 41هزار میلیارد ریال در این استان فعال می باشد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.