به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور روز پنجشنبه در نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قم، افزود: پرداخت تسهیلات رونق تولید در جلسه ها مصوب می شود، ولی اقدام لازم برای تامین تسهیلات صورت نمی گیرد.
وی اضافه کرد: بانکهای عامل تسهیلات را به متقاضیان پرداخت نمی کنند و باعث نارضایتی سرمایه گذاران شده است.
وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های لازم برای گردشگری از مهمترین راه های توسعه قم است، ادامه داد: با توجه به سختی که سرمایه گذاری در گردشگری دارد، کمتر کسی در این بخش ورود پیدا می کند.
ذوالنور خاطرنشان کرد: سرمایه گذار با محاسبه ساده ای به این نتیجه می رسد که اگر پول خود را جای دیگر سرمایه گذاری کند، سود بیشتری برای وی خواهد داشت.
وی به مشکلات هتل زمرد قم در ناتمام ماندن طرح اشاره کرد و گفت: حدود چند سال است نه تنها تسهیلات اختصاصی به این طرح پرداخت نشده است، بلکه سرمایه گذار آن را متعهد نموده اند هفت فقره سندی که متعلق به ملک هتل است در رهن بانک بگذارد و تعهد محضری دهد که اگر اقساط پرداخت نشد، هتل توسط بانک تملک شود.

* غلامرضا اسکندی مدیر شعب بانک سپه منطقه قم نیز دراین جلسه گفت: مشکلات عدم پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران احصا شده است و در قالب کمیته ای بررسی خواهد شد تا موارد مورد اختلاف بررسی و مشکلات سرمایه گذاران حل شود.
نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قم با حضور اعضای ستاد در سالن جلسه های امام جواد(ع) استانداری برگزار و طرح های راهبردی برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.