به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز چهارشنبه در نشست با اعضای قرارگاه کمک های مردمی مستقر در لرستان با اشاره به گسیل امکانات و کمک های قم به مناطق سیل زده کشور از جمله پلدختر اظهار کرد: گزارش اقدام ها و فعالیت های افراد، موکب ها و گروه هایی که در این کار مشارکت داشته اند باید در نشستی جمع بندی و به مردم ارائه شود.
وی افزود: استان قم علاوه بر کمک های مردمی، در بحث مدیریت بحران و پیشگیری از وقوع سیلاب در داخل استان و میزبانی همزمان از میلیون ها زائر و مسافر نوروزی و نیمه شعبان نیز عملکرد بسیار موفقی داشت که مستند سازی و انعکاس گزارش این بخش از کار نیز ضروری است.
استاندار قم تصریح کرد: ترویج فرهنگ کار خداپسندانه، بی منت و خدمت رسانی صادقانه در کنار همدلی نیروهای مردمی و دولتی از مهم ترین دستاورد های این حضور و مشارکت کم نظیر بود.
سرمست با تأکید بر لزوم تلاش در جهت نظام مند کردن بیشتر کمک های استان قم به سیل زدگان خاطرنشان کرد: این کمک ها باید به شکل موثر و تا تثبیت شرایط به ویژه برای ماه مبارک رمضان نیز استمرار داشته باشد.
مهرداد غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم نیز در این نشست به عنوان نماینده ویژه استاندار قم در استان لرستان و مسؤل قرارگاه کمک های مردمی گزارشی از اقدام ها و فعالیت های استان در کمک به مناطق سیل زده لرستان و دیگر استان های سیل زده ارائه داد.
همچنین محسن اوروجی، ‌مدیرکل ‌مدیریت بحران‌ قم ضمن تشکر از فعالیت های نهادهای ذیل ستاد مدیریت بحران و ستاد مردمی، گزارشی از ارسال امکانات و ماشین آلات سنگین و اقدام های زیرساختی صورت گرفته در استان های گلستان، لرستان و خوزستان ارائه نمود.‌
سیل در نخستین روزهای سال جاری منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از نقاط کشور شد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.