مدیرعامل سازمان پایانه­ های مسافربری شهرداری قم، گفت: در ایام نیمه شعبان بالغ بر ۲۳۵۰۰ نفر زائر از پایانه ­های مسافربری شهرداری قم جابه ­جا شدند.

به گزارش ایلنا از قم، رضا پوریافر مدیرعامل سازمان پایانه­‌های مسافربری شهرداری قم از جا­بجایی ۲۳۵۰۰ نفر زائر با سرویس‌دهی ۱۲۵۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و تاکسی برون شهری خبر داد.

وی افزود: پارک‌سوار شمالی جهت پارک ماشین­‌های سنگین و اتوبوس آماده سازی شده بود که در این ایام تعداد ۹۳۸ دستگاه اتوبوس از خدمات پارک‌سوار بهره ­مند شد.

رضا پوریافر با اشاره به اینکه زائرین جهت تشرف به حرم مطهر به پارکسوار شمالی مراجعه می­ کردند، گفت: جهت رفاه حال ایشان هماهنگی­ های لازم با سازمان اتوبوسرانی صورت گرفت و در راستای رفاه اولیه حال زائرین ۱۲چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه به صورت شبانه روزی ارائه خدمات ­ کرد؛  همچنین مجتمع خدمات رفاهی شهر در پارک‌سوار شمالی جهت رفاه زائرین و رفع مایحتاج اولیه ایشان خدمات رسانی انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان پایانه­ ها در ادامه افزود: علاوه بر ارائه خدمات در ۶ پایانه و یک پارکسوار در شهر با توجه به برگزاری مراسمات فرهنگی در پایانه مرکزی، یکسری برنامه­ های فرهنگی اعم از برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع بروشور با موضوع مهدویت، توزیع بسته­ های فرهنگی و نصب برچسب­ های مهدوی بر روی اتوبوس­ها انجام شد؛ در مسجد پایانه مرکزی نیز، همه روزه همراه با نمازجماعت مراسم جشن نیمه شعبان با مداحی مداحان اهل بیت(ع) برگزار گردید.

رضا پوریافر در پایان یادآور شد: در این ایام حدود ۳۰۰۰ نقشه راهنمای مسیر در عوارضی قم – تهران و مبادی ورودی شهر و در پارکسوار  شمالی توزیع گردید که موجب رضایت مسافران را فراهم می کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.