آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود:در جریان انقلاب اسلامی سربازان گمنام امام زمان(عج) در حوزه اطلاعاتی کارهای بسیار ویژه و شایسته ای انجام داده اند تا انقلاب از گزند بدخواهان دور بماند.
وی اضافه کرد: چنین مردانی باعث عزت کشور هستند و امیدوارم همه سربازان در راه رضای خداوند کار کنند و هیچ کاری بهتر از این نیست.
وی بیان کرد: کار سربازان گمنام امام زمان(عج) بسیار ظریف، مشکل و پر اجر است و شبانه روز عمرشان را برای ایجاد امنیت در جامعه صرف می کنند.
آیت الله مسعودی خمینی ادامه داد: سربازان امام زمان(عج) مردان بزرگ و انقلابی هستند که هر آنچه در توان دارند برای امنیت پایه های نظام، مقام رهبری و همه اقشار جامعه در طبق اخلاص گذاشته اند.
وی ابراز امیدواری کرد: آحاد مسئولان و مردم قدردان کارهای سربازان امام زمان(عج) باشند و خداوند توفیق دهد ما نیز بتوانیم برای این انقلاب فرد مفیدی باشیم.
به گزارش ایرنا، وزارت اطلاعات مجموعه ای برآمده از انقلاب اسلامی است و نهادی است که امام راحل فعالان در این وزارتخانه را افرادی متدین، متعهد و روحانی دانستند؛ همچنین رهبر انقلاب اسلامی از این عزیزان به عنوان زحمتکش ترین و دلسوزترین ماموران و مسئولان دستگاه اداری نظام یاد کردند و تعبیر سربازان بی نام و نشان و ناشناخته درباره این افراد را تعبیر درستی دانستند.
نگاهی به کارنامه درخشان مجاهدان خاموش پس از چهار دهه تلاش گویای پرونده روشن و درخشان این مجموعه در تقابل با گروهک های تروریستی و معاند و عناصر وابسته به غرب است.
تلاش های مجاهدانه این عزیران موجب شناسایی به موقع تهدیدات و دسیسه های براندازانه دشمنان و ناکامی آنها در دست یابی به اهدافشان شده است.
نیمه شعبان میلاد منجی عالم حضرت مهدی (عج) روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.