حجت الاسلام و المسلمین رضا کرمی پور روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی کنندگان توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب در شرایط خفا و پنهانی اند و کسی از کارها و فعالیت های آنان خبردار نمی شود.
وی افزود: فعالیت آنان اهمیت بسیاری دارد و اقدامات به هنگامشان دشمن را در انجام توطئه های خود ناکام گذاشته، اما این تلاش ها آنقدر مخلصانه و مظلومانه است که به دور از نگاه ها صورت می گیرد و مردم به دلیل رعایت مسائل امنیتی از آن مطلع نمی شوند.
وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با پیروی از مولای خویش که در عصر غیبت دور از نظر ها امر عالم را هدایت می کند، تمام فعالیت های خود را برای حفظ و حراست از اسلام و انقلاب، در گمنامی و با سختی بسیار انجام می دهند اما حاصل کار آنان برای همه ملموس است.
کرمی پور گفت: به همین دلیل است که مردم در شرایط عادی از تلاش ها و زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) مطلع نمی شوند تا زمانی که برخی از این اقدامات از طریق رسانه ها برای مردم بازگو شود.
وی بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) تلاش می کنند تمام اقدامات خود را در عین محرمانه بودن، با رعایت موازین شرع، اخلاق و قانون اسلامی انجام دهند و این تفاوت مهم آنان با سایر دستگاه های امنیتی جهان است.
وی ادامه داد: حجم کارهای انجام شده توسط آنان برای حفظ امنیت و آرامش جامعه بسیار زیاد است اما به دلیل محرمانه بودن نمی توان تمام این اقدامات را برای مردم بیان کرد و همین مساله نشانی بر مظلومیت و فداکاری این عزیزان است.
به گزارش ایرنا، وزارت اطلاعات مجموعه ای برآمده از انقلاب اسلامی است و نهادی است که امام راحل فعالان در این وزارتخانه را افرادی متدین، متعهد و روحانی دانستند؛ همچنین رهبر انقلاب اسلامی از این عزیزان به عنوان زحمتکش ترین و دلسوزترین ماموران و مسئولان دستگاه اداری نظام یاد کردند و تعبیر سربازان بی نام و نشان و ناشناخته درباره این افراد را تعبیر درستی دانستند.
نگاهی به کارنامه درخشان مجاهدان خاموش پس از چهار دهه تلاش گویای پرونده روشن و درخشان این مجموعه در تقابل با گروهک های تروریستی و معاند و عناصر وابسته به غرب است.
تلاش های مجاهدانه این عزیران موجب شناسایی به موقع تهدیدات و دسیسه های براندازانه دشمنان و ناکامی آنها در دست یابی به اهدافشان شده است.
نیمه شعبان میلاد منجی عالم حضرت مهدی (عج) روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.