به گزارش ایرنا، در این دیدار دوستانه و خیرخواهانه در سالن 2 هزار نفری ورزشگاه شهید سردار جعفر حیدریان برگزار شد که نیمه نخست این دیدار با حساب 5 بر 2 به سود تیم قم خاتمه یافت و برای قم سید وحید غیاثی، امیر فرهادزاده، اکبر سیدانی، سعید یزدان پناه و اسماعیل زند گلزنی کردند و هر 2 گل استقلال را در این نیمه سید علی موسوی به ثمر رساند.
در نیمه دوم تک گل قم را علی خلج وارد دروازه استقلال کرد و برای استقلال که در نیمه بر حمله های خود افزوده بود؛ سید علی موسوی و رامین محرم نژاد (هر کدام یک گل) و مرتضی هاشمی زاده (2 گل) گلزنی کردند و در نهایت نتیجه این دیدار با حساب شش بر شش مساوی پایان یافت.
قضاوت این دیدار را صادق سیاه لویی، نیما روحانی، مصطفی حیدریان و احسان شکاریان برعهده داشتند.
برای سپیدپوشان تیم پیشکسوتان استان قم؛ جعفر عابدی (سرگروه)، محمد جاویدفر، اله ورد محمدی، امیر فرهادزاده، علیرضا قاری قرآن، یداله یامولا، جعفر عزیززاده، مهدی بهشتیان، ابوالفضل آزاد فلاح، اکبر سیدانی، حسن ولی پور، حمید جانپور، سید وحید غیاثی، اسماعیل زند، سعید یزدان پناه، علی شاکری و علی خلج به سرمربیگری حسین جاویدفر و مربیگیری رضا ملکی و سرپرستی رسول خادم به میدان رفتند.
برای آبی پوشان تیم پیشکسوتان استقلال تهران؛ رضا رجبی (سرگروه)، محمد نوازی، سید علی موسوی، مجید علیان، احمد کعبیان پور، افشین حاجی پور، اصغر طالب نسب، رامین محرم نژاد، بهشاد یاورزاده و مرتضی هاشمی زاده به سرمربیگری کریم قربانی و سرپرستی علی نوری به میدان رفتند.

• حاشیه های مسابقه
* به احترام هموطنانی که در حادثه سیل اخیر در چند استان کشور جان خود را از دست داده اند، پیش از برگزاری مسابقه یک دقیقه سکوت اعلام شد و برای شادی آنها و نیز مرحوم مهدی غفاری از فوتسالیست های قم که به تازگی دارفانی را وداع گفته است، فاتحه ای قرائت شد.
* همچنین پیش از این دیدار، برای سیل زدگان استان های گوناگون کشور گلریزان انجام شد و نیکوکاران استان و تماشاگران این مسابقه، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به سیل زدگان اهدا کردند و پس از پایان این دیدار نیز تماشاگران کمک های خود را به چادر هلال احمر در ورودی ورزشگاه اهدا کردند.
* قبل از برگزاری مسابقه گروهی از اسکیت سواران باشگاه های شهرنورد و پرشین استان قم، اقدام به حرکات نمایشی و فوتبال نمایشی کردند.
* بر روی پیراهن تیم پیشکسوتان استان قم، شعار «حامی هموطنان سیل زده» حک شده بود.
* معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم پیش از شروع مسابقه با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از حضور پیشکسوتان باشگاه استقلال تهران و پیشکسوتان فوتسال و فوتبال استان قم در این مسابقه که در یک کار خداپسندانه و خیرخواهانه شرکت کردند، گفت: چند روز گذشته نیز یک برنامه گلریزان در استان انجام شد که در آن نیکوکاران حدود 500 میلیون ریال کمک نقدی و 500 میلیون ریال کمک غیرنقدی به سیل زدگان کردند.
امیرحسین علیمردانی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این دیدار دوستانه افزود: با مشارکت مردم مومن استان در امر کمک به مردم سیل زده کشور، قم جزو استان های برتر کشور در این زمینه قرار گرفته است که این نشان از نوعدوستی مردم قم است.
* در بین 2 نیمه این مسابقه، محسن بهشتی معاون امور عمرانی و مهرداد غضنفری امرایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در میان بازیکنان 2 تیم حضور یافتند و از آنها بابت مشارکت در کمک رسانی به مناطق سیل زده تقدیر و سپاسگزاری کردند.
نیکوکاران برای کمک به مناطق سیل زده می توانند از طریق تلفن همراه با کد دستوری #112*780* و یا شماره حساب 99999 نزد همه بانک های کشور، کمک های نقدی خود را به مردم سیل زده اهدا کنند.
سیل در هفته های نخستین سال جاری، منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از استان های کشور شد.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.