به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به این که اقدام های بسیار خوبی در راستای کاهش سرقت در ایام نوروز 98 صورت گرفت، از اقدام های مسئولان امنیتی و نیروی انتظامی در این زمینه قدردانی کرد.
وی تصریح کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر با غربالگری افرادی که قابلیت بازگشت پذیری به جامعه را دارند، تا 6 ماه تمدید شود.
استاندار قم گفت: باید از ظرفیت های موجود برای به کارگیری روانشناس در کمپ های ترک اعتیاد و نیز افزایش نشاط در بین معتادان در راستای جلوگیری از بازگشت آنها به دام اعتیاد استفاده شود.
وی با تاکید بر استخراج گزارش های دقیق، علمی و میدانی از آسیب های اجتماعی افزود: در مقام مسئولیت خوب است بدبینانه نگاه کنیم و همه تلاش خود را در جهت حل مشکلات به کار ببریم؛ ولی در فضای رسانه ای نباید خانواده ها را دچار دغدغه بیش از حد کنیم.
سرمست با بیان اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر، دستگاه های دولتی باید ابتکار عمل داشته باشند گفت: فرمانداری و نیروی انتظامی قم در این حوزه محوریت دارند؛ ولی همه اداره های مرتبط باید برنامه خود را معرفی و پس از تصویب در ستاد، برای تحقق آن تلاش کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مقایسه استان قم با سایر استان ها در حوزه عملکرد گفت: جذب حمایت ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر کشور نیز باید در دستور کار باشد.
سرمست همچنین فعالسازی شورای فرعی شهرستان و کمیته های تخصصی در راستای بررسی کارشناسی طرح ها را خواستار شد و افزود: مسائل کارشناسی شده باید برای تصویب در جلسه شورا مطرح شود.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.