به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد گلفشان روز یکشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه هدایای جمع آوری شده توسط خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر استان پس از تفکیک و بسته بندی به مناطق سیل زده ارسال شده است، افزود: این محموله شامل، آب معدنی، پوشاک، پتو، مواد شوینده و بسته های بهداشتی و اقلام غذایی و کنسرو بود.
وی با اشاره به درخشش مردم قم در اعتماد به جمعیت هلال احمر، بیان کرد: سهم مشارکت مردم استان قم در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی تا کنون بیش از 15 میلیارد ریال بوده است.
گل فشان با اشاره به ادامه جمع آوری کمک های مردمی، گفت: عموم مردم می توانند کمک های نوع دوستانه خود را از قبیل موادغذایی که زمان مصرف بیش از 6 ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی و یا خانه های هلال مستقر در مساجد استان تحویل دهند.
وی گفت: مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 نزد تمام بانک ها واریز کنند، همچنین شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت به نام هلال احمر و 5894631850259730 بانک رفاه و شماره گیری کد دستوری #112 *780 * از دیگر راه های واریز کمک های نقدی به هموطنان سیل زده است.
سیل در نخستین روزهای سال جاری منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از استان های کشور شد.

** برگزاری مسابقه فوتسال خیریه پیشکسوتان استقلال تهران و قم به نفع سیل زدگان
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم نیز از برگزاری مسابقه خیریه فوتسال به نفع سیل زدگان در قم خبر داد.
امیرحسین علیمردانی اظهار کرد: با هدف کمک به آسیب دیدگان از سیل در سیل های اخیر کشور بین تیم های پیشکسوتان استقلال تهران و پیشکسوتان قم مسابقه فوتسال خیریه برگزار می شود.
وی با دعوت از عموم مردم علاقه مند برای تماشای این مسابقه خیریه، تصریح کرد: این مسابقه با مشارکت جمعیت هلال احمر استان قم و موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه برگزار می شود و عواید حاصل از فروش بلیط این رقابت به سیل زدگان اختصاص می یابد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: این مسابقه ساعت 17 روز دوشنبه 26 فروردین ماه سال جاری در سالن ورزشی 2 هزار نفری شهید حیدریان قم ترتیب می یابد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.