به گزارش ایرنا، نمازگزاران اقدام اخیر ترامپ در قراردادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی را محکوم و حمایت همه جانبه خود را از سپاه اعلام کردند.
جمع کثیری از مردم مومن، متعهد و ولایتمدار قم پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، همزمان با سراسر کشور با در دست داشتن تمثال های مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب، مسیر مصلای قدس تا چهارراه شهدای این شهر را با فریادهای کوبنده «الله اکبر»، «لااله الا الله»، « هیهات من الذله»، « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل» پیمودند و بر اتحاد و یکپارچگی آحاد جامعه و امت اسلامی در برابر توطئه ها و دسیسه های تفرقه افکنانه استکبار جهانی تاکید کردند.
راهپیمایان همچنین با سردادن شعارهای «سپاه پاسداران افتخار کشور است، بازوی پرتوان ولایت و رهبر است»، «تمام ملت ما پشتیبان سپاه است سپاه ما یاورش حمایت الله است»، « آمریکا غارتگر، آدمکش و تروریست، حامی آل سعود پشتیبان صهیونیسم» و «آمریکا نابودیت نزدیک است آمریکا آینده ات تاریک است» ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا حمایت قاطعانه خود را از سپاه پاسداران اعلام داشتند.
دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری آمریکا دوشنبه هفته جاری با انتشار بیانیه ‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌ های تروریستی قرار می ‌دهد.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.