به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی در دیدار شهردار قم افزود: تروریستی اعلام کردن نیروی نظامی و دفاعی کشورمان به معنای تروریستی اعلام کردن تمام ملت ایران است؛ اقدام ترامپ علیه سپاه بی پایه است.
دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری آمریکا دوشنبه هفته جاری با انتشار بیانیه ‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌ های تروریستی قرار می ‌دهد.
وی در ادامه با اشاره به نعمت‌های الهی اظهار کرد: باران نعمت است، ولی ما نتوانستیم که از این نعمت به خوبی بهره‌برداری کنیم، اگر مسیل‌ها و مسیرهای عبور آب به خوبی درست شده بود، این باران‌ها همه اش برای ما نعمت بود.
آیت الله سبحانی گفت: خیزش مردم برای کمک به سیل زدگان از شرق تا غرب کشور نمونه‌ای از وحدت اسلامی و انسانی ما است، رسول اکرم(ص) فرمود اگر مسلمانی صدای دادخواهی مسلمانی دیگر را بشنود و به او کمک نکند، مسلمان نیست.
سیل در نخستین روزهای سال جاری منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از استان های کشور شد.
وی همچنین نیمه شعبان را شعار شیعه دانست و تصریح کرد: برگزاری جشن‌های ولادت حضرت امام زمان(عج) تعظیم شعائر است و در این ایام شاهد حضور میلیونی زائران در قم هستیم، اگر به خوبی از آنها پذیرایی کردیم، آن‌ها مبلغانی برای نظام اسلامی و شهر قم خواهند بود.
وی اضافه کرد: انتظار سازنده یکی از شعارهای خوب شیعه است که نظیری در دنیا ندارد، این انتظار مایه افتخار شیعه است.
1175 / 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.