به گزارش ایرنا از روابط عمومی این مرکز، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی روز چهارشنبه در درس خارج اصول حوزه علمیه قم افزود: آنها که خود مولد ترور در عالم هستند و بنیانشان بر ترور نهاده شده و به اقرار شخص ترامپ در این اواخر گروه ‌های جنایتکاری مثل داعش را به وجود آورده‌اند، حال می‌خواهند قیافه مقابله با تروریست به خود بگیرند و بگویند ما می‌خواهیم با تروریست مقابله کنیم.
وی بیان کرد: البته این از ترفندهای آنهاست، سازمان ملل را به اسم دفاع از حقوق ملت‌ ها درست کرده‌اند اما به وسیله آن حقوق ملت‌ها را پایمال می‌کنند، ببینید در این چند سال که این همه کشتار و جنایت در یمن به وجود آمده، برای این مردم مظلوم چه کرده‌اند؟ به اسم مقابله با تروریسم بدترین ترورها را انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: امروز ما به عنوان طلاب حوزه علمیه با صدای رسا به دشمنان انقلاب اعلام می‌کنیم همانند همه مردم ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و آن را با ارزش‌ترین نهاد برآمده از دل انقلاب می‌دانیم.
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: پاسداری فقط در یک گروه نظامی خاص خلاصه نمی‌شود، همه مسلمانان انقلابی عنوان پاسدار را دارند.هیچ گاه ملت ایران خدمات سپاه و بسیج را در دفاع مقدس فراموش نمی‌کند،مردم عراق و سوریه نیز مبارزه با داعش را از خاطر نمی برند.
وی افزود: خدا را شکر می‌کنیم که برادران سپاه امروز آمریکا را در دنیا ذلیل و خوار نموده‌اند، همه ملت انقلابی ایران همراه و هم‌هدف با سپاه هستند و این برآمده از آرمان‌های انقلاب ماست.
وی بیان کرد: برای جلوگیری از گسترش اسلام دردنیا، اسلام را دین ترور و مسلمانان را تروریست نامیده‌اند، اما امروز با این اقدام از جهت بین المللی شدت وقاحت خود را آشکار کردند و به خیال خام خود فکر کرده‌اند با این حرف می‌توانند ضربه‌ای به این مجموعه بسیار با ارزش بزنند که از اول انقلاب تاکنون در مسیر ارزشهای انقلاب و اجرای فرامین امام و رهبری معظم انقلاب محکم و استوار ایستاده است.
آیت الله فاضل لنکرانی ادامه داد: اقتضا دارد همه مردم، گروه‌ها، مراکز علمی، حوزه، دانشگاه، با فریاد رسا به دنیا اعلام کنند که ماهمه سپاهی هستیم و محکمتر از گذشته ازگذشته دردفاع از انقلاب اسلامی هستیم و این یک مساله فکری و اعتقادی است که خون‌های پاک بهترین جوانان ما پای آن ریخته شده است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: وظیفه خود می‌دانیم انقلاب و نهادهای انقلاب را با همه وجود حفظ کنیم و ان شاء الله به خوبی از آن پاسداری می‌کنیم، امیدواریم مکر و حیله دشمنان به همان تصریحی که در قرآن کریم آمده به خودشان برگردد و به زودی شرشان از انقلاب ما و ملت های مسلمان کوتاه شود.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری آمریکا دوشنبه هفته جاری با انتشار بیانیه ‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌ های تروریستی قرار می ‌دهد.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.