به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد گلفشان عصر چهارشنبه در نشست پیش از اعزام این تیم ها، ضمن تشریح نیازهای منطقه بر حضور نیروهای هلال احمر در قالب تیم های جهادی خدمت رسان برای همیاری مردم مناطق آسیب دیده تاکید کرد.
وی با اشاره به وسعت مناطق آسیب دیده و تخریب بسیاری از زیرساخت های مناطق سیل زده استان لرستان بر لزوم همدلی و مشارکت نیروهای هلال احمر همگام با سایر مردم در راستای ایجاد شرایط مناسب برای بازگشت آسیب دیدگان به مناطق محل سکونت خود، افزود: تیم های داوطلب خدمت رسانی برادران استان قم به مدت 3 روز در این مناطق ارائه خدمت می کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: این حضور علاوه بر همدلی و مشارکت انسان دوستانه در تسکین آلام آسیب دیدگان سیل، تجربه ای بزرگ در خدمت رسانی برای جوانان و داوطلبان حضور در این مناطق است و امید داریم با همت عمومی و همگانی بزودی مردم این مناطق از شرایط سخت به حالت عادی زندگی بازگردند.
گل فشان یادآور شد: جمعیت هلال احمر قم هفته گذشته نیز تیم های متخصص 50 نفره را به مناطق سیل زده لرستان اعزام کرده بود و همچنان این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز تیم های بعدی را به مناطق اعزام کند.
سیل در نخستین روزهای سال جدید منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از استان های کشور به ویژه استان لرستان شد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.