به گزارش ایرنا، وی روز چهارشنبه در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم افزود: همه می دانند که سپاه پاسداران جزو خدمتگزاران به اسلام و مسلمانان و در جنگ تحمیلی خدمات بزرگی به کشور ارائه داده است و امروز نیز علیه گروه های تروریستی در منطقه می جنگد.
آیت الله نوری همدانی با محکوم کردن این اقدام رئیس جمهوری آمریکا گفت: درحال حاضر روز به روز محبوبیت سپاه بیشتر می شود و ما با سپاه پاسداران به کمک مستضعفان و محرومان جهان، قیام و با استکبار مبارزه می کنیم.
وی با تاکید بر مقاومت مقابل دسیسه های آمریکا،گفت: 40 سال است این کشور با ما کینه توزانه و خصمانه رفتار کرده و نقشه های فراوانی علیه ایران اسلامی از جمله تهدید، تحریم، جنگ افروزی کشیده است و روی میز آنها همیشه گزینه برخورد و جنگ وجود دارد.
این مرجع تقلید اضافه کرد: در عین حال در برابر همه این طرح ها، ایران با توکل به خداوند همچنان رو به قدرت و عزت رفته و در این مدت پیشرفت های بیشتری کرده است.
وی گفت: هر ملت و دولتی با ایران مربوط بوده است مانند کشورهای عراق، سوریه، لبنان و یمن قدرت پیدا کرده است و ایران هم در حد خودش به همه آن ها نظر مساعد دارد.
وی تصریح کرد: هر دولتی که با آمریکا و صهیونیست ها مربوط بودند مثل حسنی مبارک در مصر، قذافی در لیبی، صدام در عراق و بن علی در تونس سقوط کرده و نابود شدند.
آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: این مسائل نمونه ای از قدرت، عظمت و محبوبیت ایران است.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری آمریکا دوشنبه هفته جاری با انتشار بیانیه ‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌ های تروریستی قرار می ‌دهد.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.