به گزارش ایرنا از روابط عمومی هلال احمر قم، محمد گل افشان روز در گفت و گویی افزود: این محموله شامل، پنج هزار چکمه، پتو، مواد شوینده و بسته های بهداشتی و اقلام غذایی و کنسروجات است.
وی با تجلیل از کمک های نقدی و غیرنقدی مردم قم به سیل زدگان کشور اظهار داشت: مردم نوع دوست این استان تا کنون بیش از 4 میلیارد ریال به صورت نقدی و حجم زیادی از اقدام مورد نیاز نیز به صورت غیرنقدی به هموطنانمان در استان های متاثر از سیل کمک کرده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه وسعت آسیب ها در مناطق سیل زده، ادامه کمک های مردم به این مناطق را ضروری کرده است افزود: عموم مردم قم می توانند کمک های نوع دوستانه خود را از قبیل؛ موادغذایی که زمان مصرف بیش از 6 ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی و خانه های هلال مستقر در مساجد استان تحویل دهند.
وی با اشاره به راه های اهدای کمک های نقدی افزود: همچنین از طریق گوشی های همراه و شماره گیری کد دستوری #112 *780 * و شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد کلیه بانک‌ها و یا به شماره کارتهای 6104337999999996 بانک ملت و 5894631850259730 بانک رفاه هدایای نقدی خود را واریز کنند.


** تیم اورژانس اجتماعی قم به لرستان اعزام شد
مدیرکل بهزیستی قم نیز سه شنبه در گفت و گویی گفت: تیم اورژانس اجتماعی قم متشکل از مددکار اجتماعی و روانشناس جهت ارائه خدمات لازم و آرام سازی منطقه به همراه تیم هایی از سراسر کشور به مناطق سیل زده لرستان اعزام شده اند.
رضا سلیقه با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن چندین استان کشور به سیلاب در روزهای گذشته افزود: با توجه به شدت میزان خسارات روحی و روانی وارده به خانواده های آسیب دیده در این مناطق، تیم های اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور به خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، مازندران و گلستان اعزام شدند.
وی ادامه داد: افراد زیادی در سیل اخیر، خانه ، زندگی ، معیشت و کسب و کار خود را از دست دادند بنابراین تیم های اورژانس اجتماعی کار التیام و سازماندهی مجدد اجتماعی را برعهده دارند و به ارائه خدمات مشاوره ای و آرامش بخشی هموطنان حادثه دیده می پردازند .
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.