به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی روز شنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان قم در سال جاری، با تاکید بر این که رونق اقتصادی مساله مهمی است، افزود: همه باید تلاش کنیم در مسیر آنچه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، حرکت کنیم و در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشیم.
وی اضافه کرد: با همدلی و گریز از اموری که فرصت ها را تضییع می کند و امکانات را از بین می برد، می توان اهداف را محقق کرد و با کسب رضایت خداوند، باعث نزول برکات شد.
همزمان با آغاز سال جدید رهبر معظم انقلاب، سال 1398 را سال «رونق تولید» نامگذاری کردند.
وی در ادامه با اظهار تاسف ازحوادثی که در پی بارش های اخیر برای مردم کشور پیش آمد، بیان کرد: لطف و نعمت خداوند در دنیا گاهی با بعضی از ناملایمات همراه است و این حوادث از اقتضائات دنیا می باشد.
آیت الله سعیدی با اشاره به این که این حوادث درس عبرت و تجربه ای برای آحاد مردم و مسئولان است، ادامه داد: مسئولانی که در جریان اولویت نیازهای مردم استان های سیل زده هستند، مردم را نیز مطلع نمایند تا کمک ها به این سمت حرکت کند.
وی همچنین با تاکید بر اجتناب از مباحث حاشیه ای، گفت: این مباحث اگر ارزشمند باشند، فرصت برای طرح آن ها فراوان است و مومنان فرصت خدمتگزاری به مردم سیل زده را با طرح مباحث حاشیه ای از دست ندهند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که هیچ دستگاهی بی نیاز ازدیگری نیست، باید در چارچوب قانون از افرادی که داوطلب خدمت از هر نهاد و دستگاهی هستند، استقبال کرد.
سیل در روزهای نخستین سال جاری منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از استان های کشور شد.
تولیت آستان حضرت معصومه(س) با تاکید بر پرهیز از تشریفات و هدر دادن فرصت ها، بیان کرد: دید و بازدیدها اگر در چارچوب خود انجام شود، کار معقول و ادب است، اما اگر خارج از چارچوب باشد، تضییع وقت است و از این که در ابتدا و انتهای تعطیلات نوروی از این تشریفات در استان پرهیز شد، تشکر می نماییم.
وی با بیان این که امسال با اهتمام و عنایت برای پذیرایی از زائران خدمات خوبی ارائه شد، افزود: کار همه افرادی که در تعطیلات با لغو مرخصی ها سعی کردند در خدمت مردم سهیم باشند، ارزشمند است و قدردانی می شود.
در این آیین از کمیته های ستاد تسهیلات سفر نوروزی با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.