به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: در روز طبیعت در راستای حمایت و حفاظت از محیط زیست علاوه بر اقلام فرهنگی، تعدادی پاکت زباله نیز در میان مردم توزیع می شود.
وی گفت: در ایام نوروز امسال بیش از 100 هزار نقشه گردشگری، کتابچه و سی دی های معرفی اماکن و آثار تاریخی استان قم بین شهروندان و زائران توزیع شده است.

** آماده باش ستاد اسکان نوروزی در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم همچنین از آماده باش ستاد اسکان خدمات سفر استان پیرو هشدارهای هواشناسی بر اثر بارندگی در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد.
یزدانی اظهار داشت: پیرو دستور معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر نظارت مستمر بر انجام خدمات رسانی در ایام نوروز و لزوم آمادگی کامل برای مدیریت حوادث طبیعی و نیز با توجه به افزایش بازندگی در روزهای اخیر از همین رو ستاد اسکان استان در این روزها در آماده باش کامل است.
وی با بیان اینکه بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان در این روزها اسکان چادرخواب در سطح شهر ممنوع است خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده تا قبل از شروع بارندگی ها همه مسافران و زائران در اماکن و سالن های مسقف و ایمن اسکان داده شدند.
به گفته وی، در کنار هدایت و اسکان مسافران به اماکن ایمن، بازرسی های مستمر نیز برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران صورت می گیرد.
یزدانی ادامه داد: در 4 ورودی استان پایگاه های هدایت و راهنمای مسافر برای اسکان حضور دارند تا از همان ابتدای ورود به مراکز اقامتی ایمن و مناسب هدایت شوند.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.