سرهنگ احمد خدایاری عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ترافیک در سایر محورهای این استان به نسبت عادی و روان است و پیش بینی می شود در ساعت های باقی مانده امروز آمد و شد خودروها در محورهای این استان به ویژه آزادراه قم - کاشان افزایش یابد.
وی اضافه کرد: به دلیل بارندگی روزهای گذشته حجم ورودی خودروها به استان درصد کمی کاهش پیدا کرده است، ولی از عصر روز گذشته تاکنون ترافیک در محورها افزایش یافته است.
وی با بیان این که در 24 ساعت گذشته سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای مواصلاتی قم رخ داده است، ادامه داد: علت هر سه حادثه که موجب مجروح شدن پنج تَن شد، خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.
خدایاری به شهروندان توصیه نمود: هنگام خستگی و خواب آلودگی با توقف در محل مناسب استراحت کافی داشته باشند و به میزان هر 2 ساعت رانندگی، به مدت 15 دقیقه استراحت نمایند.
وی تاکید کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین انحراف به چپ خودداری نمایند.
استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم - تهران به طول 130 کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم - کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.
/2085/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.