به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در دیدار اعضای خانه کشاورز، اتاق کشاورزی و فعالان عرصه کشاورزی ابراز امیدوار کرد که در این زمینه بیش از پیش تلاش شود.
وی درادامه با بیان اقدامات استان پیرامون بارندگی های اخیر و پیش بینی وقوع سیل، گفت: آمادگی استان و تصمیمات ستاد بحران نقش بسزایی در پیشگیری از بروز خسارات سنگین و حوادث ناگوار داشته است.
طی دوشنبه و سه شنبه هفته جاری بیش از 40 میلیمتر باران در قم بارید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش تعیین کننده فعالان حوزه تولید در رونق اقتصاد کشور، گفت: بخش خصوصی باید در تصمیم سازی ها دولت را یاری دهد.
سرمست افزود: باید از تمام ظرفیت های استان در بخش های دولتی و خصوصی بهره ببریم و با تقویت تعامل رونق کافی بین بخش های مختلف مرتبط با تولید در استان ایجاد نماییم.
وی به مساله پیچیدگی فرآیندهای اداری اشاره و اضافه کرد: باید در مورد تسهیل امور مربوط به تولید کنندگان اقدام شود.
وی پاسخگویی مدیران در برابر افکار عمومی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: تولید کنندگان و فعالان اقتصادی با روحیه مطالبه گری، تحرکات اقتصادی دستگاه های دولتی را افزایش می دهند.
سرمست اضافه کرد: بخش خصوصی تصمیم ساز بخش دولتی است و این موضوع در شورای مشورتی توسعه استان که در دستور کار است، در نظر گرفته می شود.
وی به سیاست دولت در حفظ اشتغال فعلی و توسعه اقتصادی اشاره و عنوان کرد: مسائل و مشکلات تولیدکنندگان به ویژه بخش کشاورزی به مقامات کشور منتقل خواهد شد.
در ابتدای این جلسه فعالان کشاورزی قم به ایراد مسائل و نقطه نظرات خود پیراموم مباحثی از جمله نرخ گذاری محصولات، مدیریت منابع آبی، استمهال تسهیلات، توسعه کشت گلخانه ای و توجه به گردشگری روستایی پرداختند.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.