به گزارش ایرنا از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی روز چهارشنبه در گفت و گویی با تاکید بر اهمیت لزوم ارائه خدمات به مسافران و زائران این مسجد به‌عنوان یکی از مهم‌ ترین پایگاه‌های فرهنگی کشور بیان داشت: با توجه به استقبال مردم برای حضور در مسجد جمکران در تعطیلات نوروزی، همه امکانات جهت خدمت‌ رسانی به زائران آماده‌ شده است.
وی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی، 2 شبستان کربلا و امام حسن عسکری(ع) به‌ صورت 24 ساعت آماده ارائه خدمات به زائران بوده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر پارکینگ شماره چهار که با همکاری شهرداری منطقه پنج برای اسکان زائران آماده‌ شده، شبستان های کربلا، امام حسن عسکری(ع)، حضرت زهرا( س) و امام علی(ع) نیز آماده پذیرای از زائران نوروزی است.
صدوقی گفت: سه هزار خادم افتخاری به ‌صورت شبانه ‌روزی در واحدهای خدمت‌رسانی، اطلاع‌رسانی، مفروش کردن صحن‌ها، مراسم و انتظامات در حال خدمت به زائران مسجد مقدس جمکران هستند.
وی ادامه داد: پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران با حداکثر ظرفیت و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و کالاهای فرهنگی آماده ارائه خدمات به زائران و مسافران نورزی در ایام تعطیلات هستند.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.