به گزارش روز دوشنبه ایرنا از دفتر آیت الله مکارم شیرازی، وی ضمن کمک به مردم سیل زده، مجددا به خیرین تاکید کرده است که از کمک به سیل زدگان مازندران و گلستان خودداری نکنند که آن ها مشکلات بسیار زیادی دارند و انتظار کمک از سوی خیرین سراسر کشور را دارند.
وی شنبه گذشته نیز در بیانیه ای اعلام کرد: مردم مجاز هستند، یک سوم وجوهات شرعی را به سیل زدگان گلستان اختصاص دهند، ابعاد ویرانی سیل عظیمی که در بخشی از مازندران و گلستان روی داده، وسیع تر از آن است که تصور شود. گروهی نه تنها خانه خود، بلکه همه چیز خود را از دست داده اند و ارتفاع آب در درون خانه ها گاه به 2 متر رسیده است و نتیجه آن ناگفته پیداست.
طی روزهای گذشته به دلیل بارش مستمر باران در استان های شمالی کشور به خصوص مازندران و گلستان، مردم شهرها و روستاهای این دو استان با مشکل سیل و آبگرفتگی شدید مواجه و متحمل خساراتی شده اند.

** ابراز همدردی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با سیل زدگان شمال کشور
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در پیامی ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان استان های گلستان و مازندران، بر خدمت رسانی جدی تر مسئولان در این عرصه تاکید کرد.
آیت الله سید محمد سعیدی در این پیام تصریح کرده است: حادثه تلخ سیل ویرانگر در استان های مازندران و گلستان در آغاز سال جدید که خسارت های سنگین مالی به بار آورد موجب تاسف و تالم عمیق همه مردم گردید. امیدواریم با ادامه کمک های مردمی و خدمت رسانی و همت جدی تر مسئولان محترم کشوری و استانی بخشی از آلام مردم شریف برطرف گردد.
پیام حاکیست: بدون شک هر نوع مساعدت و خدمت به این هموطنان آسیب دیده موجب جلب رحمت الهی است. لازم است که مسئولان آستان مقدس حضرت معصومه(س) هم با مشارکت دیگران کمک های نقدی خود را تقدیم هموطنان آسیب دیده در این دو استان نمایند.
1175 / 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.