به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز یکشنبه در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ، ضمن تقدیر از زحمات نیروهای انتظامی اظهار کرد: از خداوند متعال برای همه توفیق می‌ خواهم و امیدوارم که در این راهی که دارید و خدماتی که به دین اسلام انجام می ‌دهید، موفق باشید و اسباب رضایت امام زمان(عج) را فراهم کنید.
این مرجع تقلید با بیان این که موفقیت نیروی انتظامی برای نظام اسلامی بسیار افتخارآمیز است، گفت: نیروهای پلیس هر چه بیشتر انجام وظیفه کنند به ثواب بیشتری می‌رسند.
وی بیان کرد: باید بندگان خدا را از خود راضی کنیم تا مقاصد بزرگ دینی و اسلامی برقرار شود، به همین علت بنده از موفقیت‌ های نیروی انتظامی خوشحال هستم.
وی افزود: ما همه در حقیقت پلیس هستیم و من نیز پلیس هستم و افتخار می ‌کنم و ان شاءالله روز به روز زمینه پیشرفت مملکت و عظمت دین و اسلام و رضای حضرت ولی عصر(عج) بیشتر فراهم شود که این اسباب خوشحالی است.
آیت ‌الله صافی گلپایگانی با بیان این که مردم به نیروی انتظامی خوش ‌بین هستند، گفت: وقتی نیت خیر باشد و همه در راه خیر قدم بردارند، مشکلات مرتفع می ‌شود که این نیز خواسته اصلی مردم است.
وی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: بنده ازحادثه سیل استان گلستان بسیار متاثر شدم، کسانی که در مسند کار هستند، باید مقید به خدمت باشند تا مشکلات و دغدغه ‌های مردم ‌کمتر شود.
طی روزهای گذشته به دلیل بارش مستمر باران در استان های شمالی کشور به ویژه مازندران و گلستان، مردم شهرها و روستاهای این 2 استان با مشکل سیل و آبگرفتگی شدید مواجه و متحمل خساراتی شده اند.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.