سرهنگ مراد حسین جعفریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پلیس قم با استفاده از همه امکانات و تجهیزات خود در قالب اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی به دنبال جلوگیری از وقوع هر گونه جرم است تا زئران و مجاوران حضرت معصومه(س) با آرامش کامل این ایام را سپری نمایند.
وی بیان کرد: پلیس در این ایام با استقرار کانکس در همه مراکز حساس و پر تردد شهر قم از جمله محل اسکان زائران نوروزی حضور دارد و تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مردم به کار می گیرد.
وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم که شهر قم در ایام نوروز بالاترین سطح امنیت را داشته باشد و به همین دلیل از گشت های محسوس و نامحسوس در این ایام به صورت گسترده استفاده می کنیم.
جعفریان گفت: پلیس قم از طریق سامانه 110 آماده است تا به صورت 24 ساعته به گزارش های مردمی رسیدگی و اقدامات پلیسی لازم را برای تامین امنیت حداکثری زائران و مردم شهر قم انجام دهد.
وی بیان کرد: برای آگاه سازی بیش از پیش مردم و به منظور پیشگیری از وقوع جرایم در این ایام، از ظرفیت رسانه های استان استفاده خواهیم کرد و از همشهریان می خواهیم با دقت به هشدار های پلیس توجه کنند.
وی ادامه داد: اعتماد مردم به پلیس بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم عده ای متخلف در ایام نوروز آرامش زائران و مردم قم را خدشه دار کنند.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.