به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در حاشیه این دیدارها در گفت و گویی اظهار داشت: به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران و مسافران نورزی ستاد تسهیلات زائران استان قم با 11 کمیته برنامه ریزی گسترده ای را در دستور کار قرار داد.
وی ادامه داد: در این ستاد، ضمن شناسایی نقاط ضعف موجود در خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی سال گذشته بر برطرف کردن این مشکلات در طرح نوروزی 98 تاکید شده است تا شاهد ارتقای خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی به این استان باشیم.
وی با تاکید بر ضرورت ارتقای هر چه بیشتر خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی افزود: در بازدیدها و ارزیابی صورت گرفته از وضعیت خدمات رسانی از این استان شاهد فعالیت بسیار خوب دستگاه های دولتی هستیم که جای تقدیر دارد.
بازدید از پایگاه جاده ای هلال احمر، بازدید از غرفه ارائه خدمات فرهنگی در عوارضی قم- کاشان، حضور در در عوارضی قم- تهران و دیدار با پرسنل پلیس و عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای، حضور در مرکز اورژانس بیمارستان شهید بهشتی، عیادت از بیماران و سانحه دیدگان بستری شده در این بیمارستان و نیز دیدار با کادر این مرکز درمانی از جمله برنامه های استانداربود.
سرمست همچنین در بخش دیگری از برنامه های روز نخست در سال جدید با حضور در شیرخوارگاه صدف وابسته به سازمان بهزیستی، در جشن سال نوی کودکان مددجوی این سازمان شرکت کرد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.