عباس ذاکریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اتوبوس ها که دارای بالاترین استانداردهای زیست محیطی است وارد ناوگان حمل و نقل عمومی قم شده و 12 دستگاه اتوبوس دیگر نیز پس از تعطیلات نوروز به این ناوگان افزوده می شود.
وی با بیان اینکه 52 دستگاه اتوبوس دیگر نیز در 6 ماه نخست سال 98 به ناوگان حمل و نقل عمومی قم افزوده می شود اظهار داشت: مبلغ این قرارداد یک هزار و 600میلیارد ریال است که 50 درصد آن در تعهد شهرداری قم و نیم دیگری در تعهد دولت است.
ذاکریان ادامه داد: این قرارداد تا خرید 200 دستگاه اتوبوس قابل افزایش است که پیگیری ها برای عملیاتی شدن آن با جدیت ادامه دارد.
وی با بیان اینکه سن ناوگان اتوبوسرانی قم در مرز فرسودگی است اظهار داشت: هم اکنون 320 دستگاه اتوبوس فعال در قم وجود دارد که با افزوده شدن 104 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان عمومی قم، 150 دستگاه اتوبوس فعلی از رده خارج می شود.
وی با تاکید بر ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی قم به عنوان اولویت سال 98 گفت: نوسازی کل ناوگان حمل و نقل عمومی قم در دستور کار است که بر اساس آن، 110 دستگاه اتوبوس فعلی در هشت ماه نخست سال 98 تعمیر اساسی می شود.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.