رضا سیار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این روزهای پایانی سال باید با مدیریت شرایط موجود تلاش کرد تا از بروز خسارت های مالی، جانی و روانی به کودکان و نوجوانان جلوگیری نمود.
وی با اشاره به کنترل امنیتی و اطلاعاتی سطح شهر، اضافه کرد: کمیته امنیتی و شورای تامین مراقبت های لازم را خواهند داشت تا رفتار افراد نفوذی که قصد دارند از شور و هیجان مردم برای بر هم زدن نظم عمومی سوءاستفاده کنند را کنترل نمایند.
وی تاکید کرد: با حضور عوامل نیروی انتظامی و پایگاه های بسیج چهارشنبه پایان سال را همانند سال های قبل تحت کنترل خواهیم داشت و در این راستا نیروهای آتش نشانی و اورژانس در صحنه حاضر هستند.
سیار ادامه داد: رسانه ها نیز باید با اطلاع رسانی صحیح نسبت به خطرات استفاده از وسایل آتش زا خانواده ها را آگاه نمایند و طریقه کنترل احساسات جوانان را آموزش دهند.
وی ابراز امیدواری کرد: با کنترل هایی که صورت خواهد گرفت، انشاء الله شاهد اقداماتی که منجر به دستگیری و برخورد شود، نباشیم و وقایع ناگواری رخ ندهد.
در حوادث چهارشنبه آخر سال 96، 19 تن در قم مصدوم شدند که 16 تن از آنان به صورت سرپایی مداوا و سه تن نیز در بیمارستان بستری شدند. در سال 95 نیز، 77 تن شامل 63 مرد و 14 زن مصدوم که 33 تن در محل حادثه درمان و 44 تن به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.