به گزارش ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی عصر پنجشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، در قم، افزود: توزیع مناسب کالاهای اساسی از مسائل کلیدی جامعه است که البته بخشی از آن در دست دولت نیست.
وی اضافه کرد: به عنوان مثال کنجاله سویا را در انبارهای بندر امام خمینی(ره) ذخیره نموده اند، ولی توزیع نمی شود که باعث این وضعیت مرغ و گوشت در کشور شده است.
وی تصریح کرد: برخی توزیع اقلام را بلد نیستند، یا از قصد این کارها را می کنند؛ در حالی که چند برابر سال گذشته گوشت وارد کشور شده، ولی همه می گویند گوشت نیست.
امیرآبادی با بیان این که این وضعیت مردم را ناامید می کند، گفت: در هیات دولت نسبت به این مشکل اهتمام داشته باشید و تویع نامناسب اقلام ،کالاهای اساسی و رانت خواری که در کشور به وجود آمده از بین برود.
وی خطاب به وزیر صمت، از وی تقاضا کرد: به همان مسائلی که در مجلس نهم به عنوان رئیس کمیسیون صنایع و معادن در حمایت از تولیدکنندگان مطرح می کردید، عمل نمایید تا مشکلات کشور رفع شود.
وی افزود: اگر نمی توانیم کالاهای اساسی را به صورت مناسب توزیع کنیم، باید از کارت ارزاق استفاه کنیم.
امیرآبادی اضافه کرد: برخی افراد دستشان به ارزاق با قیمت مناسب نمی رسد و مراجعه کنندگانی به دفتر هستند که پنج ماه است نتوانسته اند گوشت بخرند.
شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور رضا رحمانی وزیر صمت، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس، اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و همچنین جمعی از فعالان اقتصادی برگزار و مشکلات وموانع تولید و صادرات بررسی شد.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.