به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدجواد شهرستانی روز پنجشنبه دردیدار با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، ایران و عراق را دو کشور دوست و برادر دانست و افزود: اجرایی شدن تفاهم نامه های امضا شده در این سفر ضروری است و باید در کمترین زمان ممکن ابعاد مختلف آن عملیاتی شود.
وی با تاکید بر اینکه حفظ آبروی نظام جمهوری اسلامی برهمه لازم است گفت: زیرساخت های حمل و نقل هوایی زمینه ساز توسعه مبادلات اقتصادی با کشورهای دیگر است که در این زمینه کمبودهای شدید در کشور وجود دارد.
شهرستانی، وحدت و دوری از اختلاف درکشور را ضروری دانست و افزود: به جای انتقاد از یکدیگر، همه درهر مقام و مسئولیتی که هستند باید احساس مسئولیت کرده و به وظیفه خود به درستی عمل کنند.
وی ارتقای کیفیت کالاهای صادراتی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ارتقای استانداردها و افزایش کیفیت کالاهای تولیدی داخل، موجب جلب اعتماد مصرف کنندگان و زمینه ساز ورود به بازار کشورهای دیگر می شود.
دیدار با آیات عظام ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی،لطف الله صافی گلپایگانی، حسین وحید خراسانی و سیدمحمدعلی علوی گرگانی ، آیات علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و فقیهی از اساتید برجسته حوزه علمیه و همچنین حضور درشورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت از برنامه های اعلام شده سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به قم می باشد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.