به گزارش ایرنا، از روابط عمومی استانداری ، بهرام سرمست استاندار قم در این آیین با اشاره به نقش خیرین در توسعه فضاهای آموزشی اظهارداشت: گام نهادن در عرصه ی آموزش و پرورش اثرهای مثبت ویژه ای برای جامعه و آینده ی کشور به همراه دارد.
وی با بیان اینکه هر یک از افراد در جامعه علاوه بر حقوق خود، تکالیفی نیز بر عهده دارند بیان داشت: هر یک از ما بایستی نقش خود برای ساخت آینده کشور تعریف و ایفا کنیم.
وی توجه به ساخت مدارس در سالهای اخیر در قم به ویژه منطقه پردیسان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: هنوز 20 مدرسه دیگر برای پوشش جمعیت پردیسان نیاز داریم که دولت به تنهایی توانایی ساخت آنها را ندارد و نیازمند مشارکت مردم و خیرین هستیم.
پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.
سرمست با اشاره به گسترش شهر پردیسان افزود: پیوست فرهنگی و اماکن آموزشی این منطقه باید متناسب با افزایش جمعیت آن تهیه و توسعه یابد.
استاندار قم خاطرنشان کرد: مدیران استان نیز باید خیراندیش باشند و خیرین را در اجرای کارهای خیر یاری دهند
این پروژه با اعتبار 40 میلیارد ریال بابت ساخت و تجهیز در زمینی به مساحت 2570 متر و زیربنای 1500 متر به بهره برداری رسید.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.